На гарячу телефонну лінію Українського Червоного Хреста (УЧХ) звернулися 1 млн громадян.
"На нашу лінію звертаються з найрізноманітнішими питаннями. Оператори не лише надають повну інформаційну підтримку, а й готові надати першу психологічну допомогу у разі потреби", - наводить УЧХ у фейсбуці слова начальниці інформаційного центру Українського Червоного Хреста Марії Назарко.
Із 24 лютого 2022 р. - після повномасштабного збройного вторгнення Російської Федерації в Україну - гаряча лінія УЧХ значно розширила спектр своїх послуг і працює в постійному режимі, щоденно надаючи підтримку населенню. Оператори не лише опрацьовують звичні запити, а й надають допомогу з питань психосоціальної підтримки, консультують щодо фінансових програм, гуманітарної допомоги, різноманітних проєктів, сервісів та діяльності УЧХ, а також приймають звернення, пов'язані з пошуком осіб, зниклих безвісти. Крім того, оператори проводять моніторингові дзвінки та соціальні опитування.
На відміну від стандартних "ліній довіри" гаряча лінія Українського Червоного Хреста відрізняється своєю багатопрофільністю. Кожен запит розглядають індивідуально, і оператори роблять усе можливе, щоб дати повноцінну відповідь або скерувати людину до відповідних фахівців.
У середньому оператор гарячої лінії на день опрацьовує до 100 вхідних дзвінків. Частина з них надходить через інформаційний центр та Єдину ветеранську лінію, створену у квітні 2024 р. спільно з Міністерством у справах ветеранів України, що надає підтримку ветеранам, їхнім родинам і сім'ям загиблих воїнів.
Гаряча лінія УЧХ працює щодня з 9:00 до 18:00. За номером телефону 0 800 332 656 можна отримати консультацію або психоемоційну підтримку. На лінії працює фахівець зі служби розшуку, який допомагає в пошуку осіб, зниклих безвісти. Усі дзвінки безкоштовні.
Інформує interfax.com.ua